گانودرما

راهنمای خرید گانودرما

گانودرما

راهنمای خرید گانودرما

  • ۰
  • ۰

راه حل های لایه 2 پروتکل هایی هستند که در بالای بلاک چین های لایه 1 برای بهبود مقیاس پذیری و افزایش سرعت پردازش تراکنش پیاده سازی می شوند. به عنوان مثال، بیت‌کوین و اتریوم هنوز نمی‌توانند هزاران تراکنش را در ثانیه پردازش کنند، که عامل محدودکننده‌ای برای رشد بلندمدت آن‌ها محسوب می‌شود.

بلاک چین های لایه 1 قبل از استفاده و پذیرش در مقیاس وسیع تری نیاز به عملکرد بالایی دارند. Polygon یک راه حل قدیمی لایه 2 برای حل مشکلات شبکه اتریوم است. این پروتکل سطح مقیاس پذیری و سرعت پردازش تراکنش های شبکه اتریوم را افزایش می دهد.

کارش را بهبود می بخشد. Polygon پتانسیل پردازش 65000 تراکنش در ثانیه را دارد و هزینه های شبکه بسیار پایین است. این در حالی است که اتریوم تنها می تواند 14 تراکنش در ثانیه را پردازش کند و کارمزد تراکنش بسیار بالایی دارد (حدود 15 دلار). این راه حل لایه دوم از چندین زنجیره جانبی تشکیل شده است و به بلاک چین های مختلف اجازه می دهد تا با یکدیگر متصل شده و با یکدیگر تعامل داشته باشند. به همین دلیل است که شبکه Polygan را "اینترنت بلاک چین" نیز می نامند.

 

منبع: ارزدیجیتال

  • ۰۱/۱۰/۱۵
  • mohammad qolami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی