گانودرما

راهنمای خرید گانودرما

گانودرما

راهنمای خرید گانودرما

  • ۰
  • ۰

خرید قهوه سوپریم گانودرما

دکتر بیز تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در قهوه گانودرما سوپریم ترکیباتی گیاهی و اورگانیک را مورد استفاده قرار دهد از این رو محتویات این قهوه شگفت انگیز عبارتند از:

_ پودر قارچ گانودرما لوسیدوم

_ پودر گیاه جینسینگ که بیشتر ریشه آن مفید است

_ پودر میوه خرنوب که بسیار شیرین است و طعمی شبیه به عسل دارد

_ شکر به میزان کم

_قهوه فوری

_ خامه غیر لبنی برگرفته از چربی گیاهی

_ شربت گلوکز جامد و برخی مواد دیگر

در حقیقت مواد مهم تشکیل دهنده این قهوه را بیشتر قارچ گانودرما، میوه خرنوب، گیاه جینسینگ و همچنین دانه های پودر شده قهوه در بر گرفته است. دکتر بیز علاوه بر خواص فراوان و بی نظیر قارچ گانودرما سعی کرده است تا با قرار دادن میوه شیرین خرنوب و گیاه تند جینسینگ خواص قهوه گانودرما سوپریم بیز را مضاعف کرده و ارزش دارویی و غذایی این محصول را افزایش دهد.

 

 

انواع قهوه گانودرما دکتر بیز

لازم است بدانید شرکت دکتر بیز، قهوه اعجاب انگیز گانودرما سوپریم را در طعم های مختلفی ارائه داده است تا مصرف کنندگان با هر ذائقه ای  بتوانند از نوشیدن طعم های مختلف قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز لذت کافی را ببرند. خوب است بدانید تنوع بالای این قهوه فوق العاده سبب شده است تا قیمت قهوه فوری گانودرما سوپریم بیز و دیگر انواع این نوشیدنی در نرخ های متعددی قرار بگیرد. این تنوع تا جایی است که نمونه ای از این قهوه به عنوان یک نوشیدنی شگفت انگیز برای بیماران دیابتی به حساب می آید. نمونه دیگری از  قهوه سوپریم دکتر بیز علاوه بر کاهش دادن قند مضر بدن، این قابلیت را دارد تا آثار مخرب بیماری هایی مانند سرطان و بیماری صرع را نیز از بین ببرد. همچنین مصرف نمونه دیگری از این قهوه دلچسب برخلاف دیگر قهوه های موجود در بازار به هیچ عنوان برای بیماران قلب و عروق ضرری نخواهد داشت و حتی مفید هم خواهد بود. در واقع دکتر بیز تمام تلاش خود را به کار بسته تا با توجه به قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز و دیگر محصولات خود، انواعی از شایسته ترین و متناسب ترین قهوه ها را با در نظر گرفتن شرایط جسمی افراد مختلف تولید و در اختیار آنها قرار دهد.

 

خرید قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز

 

توضیحات را با یک مثال شروع می کنیم. فرض کنید شخصی مبتلا به بیماری کبد چرب است. ایشان برای بهبود بیماری شون می توانند از هر کدام از ۳ قهوه و یا هاتچاکلت گانودرما استفاده کنند، چون همه آنها به میزان استانداردی دارای عصاره قارچ گانودرما هستند. اما این شخص بهتر است از لاته استفاده نکند.چرا؟ چون لاته در ترکیباتش دارای مقداری خامه هست، بنابراین مقداری چربی در ترکیباتش دارد که برای یک فرد دارای کبد چرب مناسب نیست. حال اگر این فرد علاوه بر کبد چرب، فشار خون بالا هم داشته باشد، استفاده از سوپریم هم برای ایشان خوب نیست، چون سوپریم با توجه  به این که دارای جنسینگ هست، مصرفش، مقداری فشار خون را افزایش می دهد که البته برای افراد عادی مشکلی ایجاد نمی کند. حال اگر این شخص، در سیستم گوارشش، در معده یا روده و … مشکلی داشته باشد، بهتر است از هاتچاکلت گانودرما استفاده کند که علاوه بر تاثیر مثبت گانودرما بر بهبود بیماری کبد چرب، شکلات هم تاثیر مثبتی در روند بهبودی بیماری های گوارشی خواهد داشت، گرچه می تواند از موکا هم استفاده نماید، چون نسبت به لاته، چربی پایین تری دارد و نسبت به سوپریم که باعث افزایش مختصر فشار خون می شود، برعکس عمل کرده و در کاهش فشار خون تاثیر گذار است.

گانودرما بیز

  • ۰۰/۰۸/۱۱
  • mohammad qolami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی